بیمه یکی از دستاوردهای خلاقانه و دوراندیشانه بشر به منظور مقابله با رخدادهای ناگوار از جمله حوادث ناشي از حمل و نقل است. صنعت حمل و نقل، یکی از بسترهای حیاتی چرخه اقتصادی جامعه به شمار می آید که خسارت های وارده به آن مي¬تواند کارکرد آن را دچار اختلال کند. حمل و نقل از آن دست نيازهاي جوامع انساني بوده که به دليل اهميت و نقش آن، آدمي را به استفاده از جديدترين شيوه ها و فناوري ها واداشته است. با گسترش روزافزون و بهکارگيری گسترده آن در جامعه، راهبردهاي خدمات صنعت حمل و نقل نيز دستخوش دگرگوني گشته که با پيدايش خدمات الكترونيك مفهوم نويني مطرح شده است. اين مفهوم در مديريت ارتباط با مشتري و بازاريابي و فروش الكتروني در صنعت حمل و نقل، تجلّی يافته است. در اين بين مديريت ارتباط با مشتري مجموعه ای از روش ها و فناوري هاست که روش، سـاختار، طراحی و ارتباط براي بازاريابي و فروش در صنعت حمل و نقل حمل و نقل را تغيير می دهد. بنابراين با بهره گيري از مديريت ارتباط با مشتري، بسياری از مشکلات از جمله مسايل و تنگناهاي بازاريابي و فروش به ويژه فروش بيمه الكتروني در حمل و نقل رفع گرديده و مي تواند به صورت يك راهبرد موثر براي بازاريابي و فروش بيمه الكتروني در صنعت حمل و نقل عمل كند. بدين ترتيب بهکارگيری مديريت ارتباط با مشتري در قالب بازاريابي و فروش بيمه الكتروني در صنعت حمل و نقل، به عنوان راهکاری اثربخش و کارآمد در راستای توسعه و ارتقای کيفيت، سرعت و اطمينان در عرصه خدماترسانی صنعت حمل و نقل به شمار میآيد
کلید واژگان :حمل و نقل، مديريت ارتباط، مشتري، بازاريابي و فروش، بيمه الكتروني، خدمات الكتروني
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6142575714255586
- سال انتشار : 1390
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : چهارمين كنفرانس كسب و كار بيمه
- برگزار کنندگان : مركز توسعه كسب و كار صنعت بيمه (وابسته به شركت ايده پردازان كسب و كار)
- تاریخ ثبت : 1393/12/16 23:09:02
- ثبت کننده : سيد ابوالحسن موسويان
- تعداد بازدید : 261
- تعداد فروش : 0