چکیده :

در حقيقت تجارت الكترونيك به عنوان محل ارتباط فناوري اطلاعات و بازار كسب و كار سبب شده است كه بازار دائمي براي فعاليت و اشتغال عده بسياري در اين زمينه فراهم بيايددر اين مقاله به مطالعهتطبيقي نقش تجارت الكترونيك در كارآفريني و ايجاد فرصت هاي شغلي پرداخته شده است. كارآفريني از طريق تجارت الكترونيك مي تواند شرايط تازه اي به وجود آورد كه در آن توليد كنندگان، فروشندگانو مشتريان يك چرخه اقتصادي 1 قادر باشند در يك فضاي مجازي مشترك با يكديگر در ارتباط باشند و به تبادل اطلاعات، خدمات، محصولات وپول بپردازند. در اين مقاله پس از تشريح و نقش تجارت الكترونيك بر كارآفريني و مرور ادبيات موضوعي مربوط بهشباهت هاي بين آنها شامل، ارتباط نزديك بين تجارت الكترونيك و كارآفريني پرداخته و تجارت الكترونيك را محل ظهور ايده هاي نو و ايجاد بازارهاي جديد و گسترش بازارهاي موجود، معرفي كرده است.

کلید واژگان :

كارآفريني، تجارت الكترونيك،كسب وكار



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک