چکیده :

امروزه با پیچیدگی رقابت، نوآوری به عنوان یکی از مزیت های اصلی برای حیات شرکت ها محسوب می شود. ظهور نوآوری نه تنها سازمان ها را قادر ساخته نسبت به رقبا مزیت رقابتی به دست آورند بلکه ابزار سودمندی را برای ارتقای عملکرد سازمانی ارائه می کند. امروزه مدیران و سیاست گذاران سازمانی دریافته اند که نوآوری و خلاقیت باعث بهبود عملکرد و بالا بردن بهره وری سازمان خواهد شد. در این مقاله سعی شده است با استفاده از مطالعات کتابخانه ای ابتدا به تعریف جامعی از نوآوری و خلاقیت پرداخته شود و در انتها مهمترین عوامل اثرگذار بر نوآوری سازمانی ذکر گردد.

کلید واژگان :

نوآوری، عملکرد سازمانی، بهره وری سازمانی، مزیت رقابتی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک