چکیده :

امروزه برای پاسخگویی به چالشهای رقابتی پیش روی سازمانها و دستیابی به اهداف و بقاء و سودآوری در جهان پویای کنونی یکی از مؤلفه های افزایش دهنده موفقیت برای سازمانها متمرکز شدن بر وظیفه مدیریت استراتژیک منابع انسانی است.هدف مدیریت استراتژیک منابع انسانی، ایجاد چشم اندازی است که با آن مسائل اساسی مرتبط با کارکنان مشخص میشود. در سازمان های رسانه ای روحیه کار تیمی بسیار حائز اهمیت است ازاینرو با توجه به اهمیت منابع انسانی به عنوان مهمترین عامل تولید در سازمانها و اهمیت ویژه آن در سازمان های رسانه ای به دلیل پویا بودن و اهمیت زمان، در این مقاله ابتدا به بیان تاریخچه و مفهوم مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی و در ادامه با مطرح نمودن مفهوم و ارائه مدل هایی از مدیریت استراتژیک منابع انسانی به بحث مدیریت استراتژیک منابع انسانی میپردازیم. دراین رابطه مواردی چون اهداف مدیریت استراتژیک منابع انسانی را نیز مطرح خواهیم کرد.

کلید واژگان :

مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، تصمیم گیری استراتژیک و سازمان های رسانه ای



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک