چکیده :

مقاله حاضر به بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و خبرگی مشتری نسبت به استفاده خدمات بانکداری الکترونیکی پرداخته است. روش مورد استفاده توصیفی، از نوع پیمایشی - همبستگی است . جامعه آماری آن دسته از مشتریان بانک های شهر همدان هستند که از خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده می کنند. مدل تحقیق با نمونه ای شامل 384 نفر از مشتریان و با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای مورد سنجش قرار گرفت . برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه ای که اعتبار آن مورد آزمون قرار گرفته است، استفاده شد. این اطلاعات در محیط نرم افزاری آموس و اس پی اس اس تجز یه و تحلیل شدند. در این مقاله تأثیر خبرگی اجتماعی و نوآوری بر خبرگی مشتری، تأثیر کیفیت فرآیند و اعتماد به خدمات بر کیفیت خدمات الکترونیک، تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و خبرگی مشتری بر ارزش ادراک شده مشتری، تأثیرارزش ادراک شده بر رضایت مشتری و تأثیر رضایت مشتری بر استفاده از خددمات بانکداری الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفت که یافته های تحقیق همه این روابط را تأیید می نماید

کلید واژگان :

پذیرش بانکداری الکترونیکی، خبرگی مشتری، کیفیت خدمات الکترونیک



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک