چکیده :

هدف تحقيق حاضر بررسی نقش مدیریت دانش در عوامل ایجادکننده ی مزیت رقابتی صنایع کوچک استان آذربایجانشرقی مي باشد. جامعه ی آماری تحقیق حاضر مدیران صنایع کوچک استان آذربایجان شرقی می باشد که تعداد آنها 2713 نفر است. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 337 نفر برآورد گردید. نمونه ی آماری با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شد. پس از جمع آوري پرسشنامه ها، اطلاعات حاصله با استفاده از روشهاي آماري توصيفي تلخيص و طبقه بندي شد و براي آزمون فرضيه هاي تحقيق از آزمون پیرسون و فریدمن استفاده شد. نتايج حاصل بيانگر تأیید تمام فرضیه های تحقیق است. به عبارتی بین مدیریت دانش و عوامل ایجادکننده ی مزیت رقابتی صنایع کوچک استان آذربایجان شرقی همبستگی وجود دارد.

کلید واژگان :

مديريت دانش، مزیت رقابتی، صنایع کوچک



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک