سازما ها هر هنیای پ یا و پرمخافر، امروزی برای اینکه بت انند بقای خ هشا را تحکیم بخشند، بایستی مدیرا و کارکنا خ هشا را ملزم به رعایت اص ل اخلاقی و فراگیری ه اخلاقی نمایند. شرا که رعایت آ ها باعث هلگرمی کارکنا و به تبع آ افزایش کیییوت محص لات و خدمات و هر نهایت جلب رضایت مشتریا و تنبیت بقای سازما ها خ اهد شد. هر شنین شرایری سازما ها مدیرا را ف ری ت جیه کنند که از نظر فضایل اخلاقی، ج ی سالم و اخلاقی را برای کارکنا به وج ه آورند تا آنا با رعایت اص ل اخلاقی و با تمام ق ا و کارآیی هر شه بیشتر کار کنندکه این امر هر سایهی هاشتن مدیرا با ه اخلاقی بالا تحقق پیدا میکند هر ص رتیکه مدیرا ت انایی هرک هرست از ناهرست، هماهنگی بین عمل و باور، انجام کارها به هرستی، ت جه و هلس زی به هیگرا ، آگاهی از عی ، خ ه و اشتباهات هیگرا را تحمل کنند م جب بالارفتن عزت نیس آ ها شد، و هر نهایت منجر به م فقیت سازما ها خ اهد شد. هر این مقاله ابتدا سعی شد، ه اخلاقی و ابعاه و را،های افزایش آ تشری ش ه و سپس عزتنیس و منابع و ارکا م ره نیاز آ و هر نهایوت نقوش هو اخلاقی هر تجلی شد عزتنیس م زه بررسی و مداقه بیشتر قرار گرفته است
کلید واژگان :هوش اخلاقی، ابعاد هوش اخلاقی، عزت نفس
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6143145485813106
- سال انتشار : 1392
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری
- برگزار کنندگان : دانشگاه پیام نور-موسسه آموزشی تحقیقاتی نورباران اندیشه
- تاریخ ثبت : 1394/02/22 22:50:58
- ثبت کننده : دکتر کریم اسگندری
- تعداد بازدید : 388
- تعداد فروش : 1