چکیده :

تغییرات به وجود آمده در تقاضاهای مشتریان،جو بازار و نوآوری های تکنولوژیکی،سازمان ها را با رقابتی فزاینده مواجه نموده است.چابکی زنجیره تأمین عاملی است حیاتی که بر رقابت پذیری سازمان ها اثر گذار می باشد.یک زنجیره تأمین چابک به دنبال آن است تا مشتریان و کارکنان را غنی و ارضا کند.لذا،یک زنجیره تأمین چابک قادر است تا به صورت مناسبی به تغییراتی که در محیط کاری اش روی می دهند پاسخ دهد.چنین امری نیاز به شناخت و بررسی مدل های مختلف چابکی زنجیره تأمین دارد. در این مقاله روش جمع آوری داده ها، کتابخانه ای و با استفاده از منابع دسته اول می باشد،و هدف این مقاله ارائه تعریفی دقیق از زنجیره تأمین ، بررسی و مقایسه مدل های مختلف آن در چابکی سازمان می باشد.

کلید واژگان :

زنجیره تأمین، چابکی، مدیریت زنجیره تأمین، زنجیره تأمین چابک، مشتری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک