چکیده :

پیش‌بینی رویگردانی مشتریان یکی از مهم‌ترین مسائل در مدیریت ارتباط با مشتریان می‌باشد. هدف این پیش‌بینی، حفظ مشتریان ارزشمند به‌منظور به حداکثر رساندن سود شرکت است. تکنیک‌های داده‌کاوی همچون شبکه‌های عصبی مصنوعی و درخت تصمیم به‌منظور پیش‌بینی اینکه آیا یک مشتری رویکردان و یا غیر رویکردان است، به‌طور گسترده‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرند. این تحقیق پس از بیان مفاهیمی در مورد مدیریت رویگردانی مشتریان، به معرفی روش‌های پیش‌بینی رویگردانی مشتریان به کمک تکنیک‌های داده‌کاوی می‌پردازد.

کلید واژگان :

مدیریت رویگردانی مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، داده‌کاوی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک