چکیده :

عصر حاضر عصر عدم قطعیت در برنامه ریزی وتصمیم گیری است وسازمانها جهت بقای ورشد در این عصر نیازمند تحولات سازنده بر اساس مدیریتهای نوین می باشد و سازمانها به تبعیت از تغیرات محیطی باید قابلیت انعطاف در ساختار سازمانی در قالب تحول سازمانی و فردی افراد در سازمان را داشته باشند وجهت این مهم در این تحقیق به مدیریت کیفیت به عنوان رویکردی مدیریتی نوین در جهت فراهم کردن بستری پویا برای تحول سازمانی واداری کارکنان پرداخته شده است بطوریکه با توجه به اینکه رسالت اصلی مدیریت کیفیت بهبود کیفیت مستمر و توجه وارج نهادن به مشتری می باشد و در این تحقیق که بصورت کتابخانه ای ، تحلیلی ، توصیفی صورت گرفته به مدیریت کیفیت که دارای ابعاد 1: توجه به مشتری عامل 2: بهبود مستمر عامل 3: کار تیمی و در گیر شدن در کارها عامل4: تعهد مدیریت عالی و شناسایی عامل 5: آموزش و توسعه عامل 6: ارتباطات در شرکت عامل 7: سنجش و بازخور مي باشد بعنوان پادایم ونگرشی نوین در جهت بهبود مستمر کیفیت ساختار سازمان در جهت تحول سازمانی واداری کارکنان اشاره شده و این نتیجه حاصل شده که مدیریت کیفیت به عنوان ابزار مدیریتی نوین می تواند بستر لازم را در جهت تحول سازمانی واداری کارکنان را فراهم کند.

کلید واژگان :

مدیریت کیفیت ، تحول اداری ، برنامه تحول در نظام اداری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک