چکیده :

"اینترنت"، می تواند فرایند تصمیم گیری خرید را برای تصمیم گیری مصرف کننده فراهم کند . اینترنت، در ساده ترین تعریف، عبارتست از کامپیوترهایی که در سراسر دنیا به هم متصل هستند، شبکه ایاست که این کامپیوترها رابه یکدیگر متصل می سازد و متدهای انتقال اطلاعات روی این شبکه . این پژوهش برای سنجش تاثیر اینترنت در فرایندتصمیم گیری خرید مشتریان در لوازم خانگی در شهرستان بوشهر انجام شده است. روش پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از منظر جمع آوری داده ها روش توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل - تعدادی خریداران و مصرف کنندگان لوازم خانگی در شهر شیراز می باشند که با توجه به نا محدود بودن جامعه آماری در این تحقیق از نمونه گیری استفاده می شود . روش نمونه گیری در این پژوهش روش نمونه گیری تصادفی ساده خواهد بود. و تعداد 093 پرسشنامه گردآوری گردید همچنین برای تحلیل آماری و آزمون فرضیه از مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شده است. تجزیه و تحلیل دادههای گردآوری شده از 093 مشتریان لوازم خانگی که از اینترنت استفاده می کنند نشان می دهد که فرضیه پژوهش اعتماد بر ایترنت تاثیر گذار می باشد. فرضیه دوم پژوهش نشان می دهد که نگرش بر اینترنت تاثیرگذار می باشد. فرضیه سوم پژوهش نشان میدهد که وفاداری بر اینترنت تاثیر گذار می باشد. فرضیه چهارم پژوهش نشان می دهد که رضایت مشتریان بر اینترنت تاثیر گذار نمی باشد و فرضیه پنجم پژوهش نشان میدهد که اینترنت بر فرایند خرید مشتریان تاثیرگذار نمی باشد

کلید واژگان :

اینترنت ، فرایند خرید مشتریان ، اعتماد ، رضایت ، وفاداری ، نگرش



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک