چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
برندها جزء دارایی شرکت محسوب میشوند. داراییهای معنوی که میتوان آنها را به عنوان یکی از سرمایههای اصلی صاحبان سهام تلقی کرد. داراییهایی که در زمان نقل و انتقالات تعیین کننده اصلی ارزش ویژه آن شرکت است. در واقع یک شرکت نه با عین کالا بلکه با نامی که تداعی کننده عین کالاست، شناخته میشود. لذا ساخت برند از اهداف عالیه شرکتها محسوب میشود. در این مقاله، نویسندگان برند، موقعیت یابی آن، شیوههای برندسازی و وفاداری به برند را بررسی کردهاند. نتایج این بررسیها نشان داد معماری و ساخت برندی که برای مشتریان شناخته شده، موجبات فاداری به برند را فراهم ساخته و باعث رضایت آنان از خرید و تمایل آنها به تکرار خرید میشود.
کلید واژگان :برند، معماري برند، وفاداري به برند
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6143711814687969
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
- برگزار کنندگان : دانشگاه علمی کاربردی تهران
- تاریخ ثبت : 1394/04/26 11:59:06
- ثبت کننده : سید محمد بطحائی
- تعداد بازدید : 334
- تعداد فروش : 0