چکیده :

امروزه كارآفريني به شدت به بسترهاي فناوري اطلاعات وابسته است و از آن بهره زيادي مي گيرد. از سوي ديگر توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات خود مرهون كارآفريني است . فعاليت هاي كارآفرينانه باعث شناخت نيازها، خلق ايده ها و تولد فناوري ها مي شوند. هدف از نگارش این مقاله این است که به شیوه کتابخانه اي و مروری به بررسی اثرات متقابل فناوري اطلاعات و ارتباطات و کارآفرینی بپردازد. به طور کلی تحقیق نشان می دهد که رابطه تعاملی دو سویه میان کارآفرینی و فناوري اطلاعات برقرار است. لذا، دولت ها باید هر چه بیشتر بسترهای موردنیاز کارآفرینی در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات که همان شبکه هاي ارتباطی و اطلاعاتی است را توسعه و تقویت نمایند .

کلید واژگان :

کارآفرینی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، برنامه ریزی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک