چکیده :

مرتفع ساختن مسائل موجود در کشور نیاز به زمان زیادی دارد. یکی از مسائلی که کشور با آن مواجه است موضوع تحریم بوده و در بسیاری از ابعاد این موضوع وجوهی را به خود اختصاص می دهد. تحریم به عنوان ابزار فشار و اجبار در پیشبرد اهداف داخلی و خارجی کشورها مدنظر بوده است و ادبیات آن نیز یکی از بحث انگیزترین و غیرقطعی ترین ادبیات بوده است.

کلید واژگان :

تحریم، تصمیم خرید، سبک تصمیم گیری مصرف کننده، آمیخته بازاریابی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک