بازاريابي شامل فعاليت هايي مي شود كه در رابطه با رساندن خريدار و فروشنده به يكديگر براي انجام معامله ، صورت مي گيرد. بازار جهانگردي بر مبناي منطقه جغرافيايي ، تركيب جمعيتي ، نوع رفتار يا بر مبناي رواننگاري بخش بندي مي شود. در آميخته بازاريابي عوامل گوناگون كه بر تلاش ها ي بازار يابي اثر ميگذارند به چهار گروه اصلي طبقه بندي مي شوند كه عبارتند از: محصول، توزيع، قيمت و ترويج يا گسترش محصول نفوذ در بازارهای هدف صادراتی سخت است اما با بازاریابی علمی و کسب اطلاعات می توان به آن دست یافت، ولی نباید فراموش کرد که ماندگاری در این بازارها از دشواری بیشتری برخوردار است. تامین خدمات پس از فروش و پشتیبانی خدماتی از برخی کالاهای صادراتی در بازارهای هدف، یکی از مهمترین شاخص های ماندگاری کالا در بازار است. در صورت کم توجهی به مقوله خدمات پس از فروش کالاهای صادراتی، بازاری که به سختی بدست آمده از دست می رود و نفوذ مجدد به این بازارها بسیار مشکل تر از ورود اولیه خواهد بود که سازمان توسعه تجارت به عنوان یک سازمان حمایتی، در حوزه ارائه خدمات پس از فروش در کنار صادرکننده بوده و در صورت نیاز صادرکنندگان را مورد حمایت قرار می دهد. که در این مقاله که بصورت مروری می باشد به چالش های غالب در نسل آینده سیستم خدمات پس از فروش پرداخته شده است .
کلید واژگان :بازاریابی ،چالش آینده ، سیستم ، خدمات پس از فروش ، مشتریان
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک