چکیده :

دنیای امروزی دنیای تحولات و تغییرات مداوم وعصر عدم تداوم هاست که بر سازمان ها تاثیر عمیقی دارند. لذا ضرورت دارد سازمان بصورت مستقیم یاغیرمستقیم برای حفظ، بقا وتداوم حیات خود با تغییراتی که سازمان را با تهدید مواجه می نمایند تطبیق یابد. نظام سلامت نیز از این قاعده مستثنی نیست و بدون تغییر، مدیریت این نظام قادر نخواهد بود سازمان‌ را مطابق با آنچه اهداف سیاست های سلامتی ایجاب می‌کند تغییر داده و متحول سازد. در این مقاله که به صورت مروری می باشد به ارائه سبکها و روشهای نوین در مدیریت بازاریابی در عصر تکنولوژی پرداخته و در پایان به چند پیشنهاد خاتمه می یابد .

کلید واژگان :

فرهنگ ؛ مدیریت ؛ بازاریابی ؛ سبک ؛ روش



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک