چکیده :

امروزه کارآفرینی ابزار مهم تولید شغل و کاهش میزان بیکاري نزد کارشناسان و سیاست گذاران کشور اهمیتی فزاینده یافته است. کارآفرینی را موتور محرکه توسعه اقتصادي و اجتماعی دانست که نقش اساسی در فرآیند توسعه جوامع دارد وکسب و کارهاي کوچک بهترین مامن براي فعالیت هاي کارآفرینانه است.تحقیقات نشان داده که اثربخش تر کردن کسب و کارهاي کوچک و متوسط اشاعه فرهنگ کارآفرینی در تمام مراحل و فرآیند سازمان ها بوده و لازمه فرهنگستان نیز وجود مدیران با مهارت هاي کارآفرینان است. وجوه مشترك کارآفرینان، انگیزه هاي مهم کارآفرینی، رابطه کارآفرینی با نظم و امنیت، نقش کارآفرینان در ایجاد کسب و کارهاي کوچک و اشتغال و آثار آن بر اجتماع را مورد بررسی قرار داد.می توان در ایجاد نظم و امنیت گام هاي موثري برداشت و علاوه بر کاهش جرم، احساس امنیت در جامعه و عدالت نسبی را برقرار کرد. که در این مقاله که بصورت موردي می باشد به مدیریت کارآفرینی در صنعت ایران پرداخته شده است و در پایان به چند پیشنهاد خاتمه می یابد .

کلید واژگان :

بازاریابی ؛ صنعت ؛ کارآفرینی ؛ مدیریت



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک