چکیده :

وقوع رویدادهایی نظیر توسعه رقابت جهانی، پیشرفت فناوری اطلاعات و دسترسی به سیستمهای اطلاعاتی ارزان در سالهای اخیر و نیز تلاش واحدهای اقتصادی در جهت احراز رتبه جهانی و ورود به بازارهای بین‌المللی، داشتن نگرشهایی همچون رضایت مشتریان، مدیریت فعالیتها را اجتناب‌ناپذیر کرده است. آنچه مسلم است موفقیت و تداوم فعالیت در محیط رقابتی جدید، مستلزم استفاده از روشهای نوینی است که کسب‌وکار را در رده جهانی قرار می دهد. یکی از مهمترین ابزارهای رقابتی در این زمینه، عامل قیمت و تعیین بهای تمام‌شده خدمات و محصولات است.

کلید واژگان :

الگو ، توزیع ، بانک ، منابع ، عادلانه



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک