چکیده :

در این مقاله سعی بر بررسي کاربرد فناوری اطلاعات در تجارت الکترونیکی بر فضای کار آفرینی جامعه جهانی و ايجاد فرصت هاي شغلي پرداخته شده است. در حقيقت تجارت الكترونيك به عنوان محل ارتباط فناوري اطلاعات و بازار كسب و كار سبب شده است كه بازار دائمي براي فعاليت و اشتغال عده بسياري در اين زمينه فراهم بيايد. كارآفريني از طريق تجارت الكترونيك مي تواند شرايط تازه اي به وجود آورد كه در آن توليد كنندگان، فروشندگان و مشتريان و تقريباً تمام عوامل دست اندركار يك چرخه اقتصادي قادر باشند در يك فضاي مجازي مشترك با يكديگر در ارتباط باشند و به تبادل اطلاعات، خدمات، محصولات وپول بپردازند. اين مقاله با اشاره به حجم تجارت الكترونيك و سرعت گسترش آن در جهان به ارتباط نزديك تجارت الكترونيك و كارآفريني مي پردازد و تجارت الكترونيك را محل ظهور ايده هاي نو و ايجاد بازارهاي جديد و گسترش بازارهاي موجود، معرفي مي كند.

کلید واژگان :

كارآفريني، تجارت الكترونيك، فناوری اطلاعات، نوآوري و خلاقيت



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک