چکیده :

هدف از مطالعه ی حاضر بررسی رابطه ی میان هوشمندسازی مدارس با زمان استفاده شده در تدریس با این تکنولوژی ومقایسه ی آن با روش های سنتی می باشد.پس از بررسی های به عمل آمده و طبقه بندی های انجام شده در زمینه های مختلف سازمان پی می بریم که در صورت آماده بودن همه ی فاکتور های اساسی در هوشمند سازی مدارس این تکنولوژی می تواند سهم به سزایی در صرفه جویی در زمان تدریس یا به نوعی مدیریت زمان کلاس داشته باشد و در پایان پیشنهاداتی برای افزایش اثربخشی و بهره وری هوشمند سازی در مدارس درزمینه ی مدیریت زمان ارائه می گردد.

کلید واژگان :

مدیریت زمان،مدارس هوشمند،تدریس



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک