چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف از مطالعه ی حاضر بررسی رابطه ی میان هوشمندسازی مدارس با زمان استفاده شده در تدریس با این تکنولوژی ومقایسه ی آن با روش های سنتی می باشد.پس از بررسی های به عمل آمده و طبقه بندی های انجام شده در زمینه های مختلف سازمان پی می بریم که در صورت آماده بودن همه ی فاکتور های اساسی در هوشمند سازی مدارس این تکنولوژی می تواند سهم به سزایی در صرفه جویی در زمان تدریس یا به نوعی مدیریت زمان کلاس داشته باشد و در پایان پیشنهاداتی برای افزایش اثربخشی و بهره وری هوشمند سازی در مدارس درزمینه ی مدیریت زمان ارائه می گردد.
کلید واژگان :مدیریت زمان،مدارس هوشمند،تدریس
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک