چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
در این تحقیق به نقش جهت گیریهای استراتژیک و تاثیر آن بر تجاری سازی محصولات جدید پرداخته شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی از نظر شیوه گردآوری داده ها، از نوع توصیفی و از نوع تحقیقات همبستگی میباشد. اطلاعات مورد نیاز جهت آزمون مدل مفهومی ارائه شده از جمع آوری 196 پرسشنامه بین مدیران شرکتهای دانش بنیان دارویی، جمع آوری شده است. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از روش معادلات ساختاری به کمک نرم افزارهای اس پی اس اس و اسمارت پی ال اس انجام گرفته است. نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که سه جهت گیری بازار، تکنولوژی و کارآفرینی تأثیر معنیداری بر تجاری سازی داشته اما تأثیر جهتگیری شبکه ای بر تجاری سازی تأیید نمیشود.
کلید واژگان :جهت گيريهاي استراتژيك، تجاری سازی، بازار، تکنولوژی، کارآفرینی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6148777767095790
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی تحولات نوین درمدیریت ، اقتصاد و حسابداری - 19 بهمن ماه 1395 - تهران
- برگزار کنندگان : شرکت بین المللی کوشا
- تاریخ ثبت : 1395/12/04 19:04:30
- ثبت کننده : ناصر نصيري
- تعداد بازدید : 168
- تعداد فروش : 0