چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
تحقیق حاضر از نوع هدف کاربردی از نوع توصیفی- پیمایشی میباشد. جامعهی آماری تحقیق حاضر را مشتریان شعب منتخب بانک ملت استان مازندران تشکیل میدهند که به دلیل نامحدود و غیرقابل شمارش بودن آن، تعداد 150 نفر به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شده که به صورت در دسترس انتخاب و پرسشنامه 22 سوالی استاندارد سروکوال در میان آنان توزیع گردید. برای تجزیه و تحلیل دادهها به کمک نرم افزار SPSS از آزمون t مستقل استفاده شد. نتایج نشان داد که بین هر پنج بعد کیفیت خدمات شکاف معناداری وجود دارد.
کلید واژگان :کیفیت خدمات، مدل سروکوال، بانک ملت.
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6148982378681234
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : پنجمین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه گذاری
- برگزار کنندگان : انجمن علمی و حرفه ای مدیران و حسابداران ایرانیان گلستان
- تاریخ ثبت : 1395/12/28 11:26:26
- ثبت کننده : روح اله رحمتی نیا
- تعداد بازدید : 261
- تعداد فروش : 0