چکیده :

شرکتها از نقش تاريخي شان که پرداخت ماليات،کسب سود، استخدام کارکنان و تبعيت از قوانين است فراتر مي روند و در تحقق هدفهاي اجتماعي گسترده تر نقش بسزايي خواهند داشت. درواقع مسئوليت اجتماعي شرکتها رويكردي متعالي به کسب و کار است که تاثير اجتماعي يك سازمان بر جامعه چه داخلي و چه خارجي را مدنظر قرار مي دهد و هدف اصلي آن گردهم آوردن تمامي بخشها اعم از دولتي، خصوصي جهت همكاري با يكديگر است تا از يك سو موجب همسويي منافع اقتصادي با محيط زيست و ازسوي ديگر سبب توفيق، رشد و پايداري کسب و کار گردد.

کلید واژگان :

مسئولیت اجتماعی – توسعه پایدار – جهانی شدن



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک