چکیده :

هدف این پزوهش بررسی مهندسی ارزش از دیدگاه سلامی است . هم چنین تعاریف لغوی و مفهومی مهندسی ارزش را بیان نموده بعد به تاریخچه ، مبانی مهندسی ارزش ، به کار گیری مهندسی ارزش در طراحی و بهبود محصول و فرایندها ، ارزش وقت از دیدگاه اسلامی ، ارزش شناسی از دیدگاه قرآن می پردازد . روش تحقیق این پژوهش توصیفی- کتابخانه ای است . یافته های این پزوهش بیانگر این است که مهندسی ارزش مجموعه از فنون سازمان یافته و خلاق است که در جهت تحلیل کارکردهای محضو ، خدمت یا سیستم هدایت می شوند در حالی که هدف آن ها دستیابی به کارکردها با کمترین هزینه کل به همراه مقتضیاتی است که ارزش آن را تشکیل می دهد

کلید واژگان :

مهندسی ارزش ، اسلام ، ارزش ، محصول



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک