چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
این مطالعه به تحلیل وضعیت نوظهور برونسپاری فروش و پخش فراورده های نفتی و نظارت بر مجاری عرضه در قالب نمایندگی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران بر اساس مجموعه ای از تجارب موفق و ناموفق مدیریت اجرائی، در نقش آفرینی بنگاه های نوآور غیردولتی، پرداخته است. پس از بررسی های دقیق، میزان موفقیت استراتژی های مدیریتی در اجرای یکساله این پروسه سنجش گردیده، آنگاه با توجه به نتایج بدست آمده، شیوه ی تلفیقی نوینی مبتنی بر علم و تجربه ارائه میگردد. نتیجه کار شاید کمک شایانی به نقش آفرینی بهینه ی بخش خصوصی در سیاستهای اقتصادی کلان کشور از مجرای شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، نماید.
کلید واژگان :برونسپاری، نمایندگی، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، بنگاه خصوصی،استراتژی تلفیقی
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6152313020784635
- سال انتشار : 1391
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
- برگزار کنندگان : دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طوسی
- تاریخ ثبت : 1397/01/19 00:13:27
- ثبت کننده : آرش واقف کودهی
- تعداد بازدید : 273
- تعداد فروش : 0