چکیده :

این مطالعه به تحلیل وضعیت نوظهور برونسپاری فروش و پخش فراورده های نفتی و نظارت بر مجاری عرضه در قالب نمایندگی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران بر اساس مجموعه ای از تجارب موفق و ناموفق مدیریت اجرائی، در نقش آفرینی بنگاه های نوآور غیردولتی، پرداخته است. پس از بررسی های دقیق، میزان موفقیت استراتژی های مدیریتی در اجرای یکساله این پروسه سنجش گردیده، آنگاه با توجه به نتایج بدست آمده، شیوه ی تلفیقی نوینی مبتنی بر علم و تجربه ارائه میگردد. نتیجه کار شاید کمک شایانی به نقش آفرینی بهینه ی بخش خصوصی در سیاستهای اقتصادی کلان کشور از مجرای شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، نماید.

کلید واژگان :

برونسپاری، نمایندگی، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، بنگاه خصوصی،استراتژی تلفیقی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک