چکیده :

پژوهش حاضر با هدف بررسي تاثیر برنامه های وفاداری شرکت بر وفاداری مشتری انجام پذیرفت. روش تحقيق از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوري داده ها، توصیفی-پيمايشي می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه مشتریان بانک پارسیان شهرستان کرج تشکیل داده اند که براساس فرمول کوکران ، 384 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. برای دسترسی به نمونه در این تحقیق، از روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس استفاده شده است. ابزار گردآوري داده ها پرسشنامه هاي بود. براي تجزيه و تحليل آماري يافته ها، از نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که برنامه های وفاداری شرکت بر وفاداری مشتری تاثیر معنی داری دارند.

کلید واژگان :

برنامه های وفاداری ، وفاداری مشتری ، بانک



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک