چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
چکیده هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر تصویر برند بر تعهد مشتری مي باشد. از نظر شيوه گردآوري اطلاعات از نوع توصیفی –پیمایشی است. برای جمع آوری اطلاعات مربوط از روش کتابخانه ای - میدانی و به صورت پرسشنامه استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده گردید و فرضیه تحقیق (تصویر برند بر تعهد مشتری تأثیر مثبتی دارد) مورد تایید قرار گرفت.
کلید واژگان :كليد واژه: بازاریابی رسانههای اجتماعی ، تصویر برند، تعهد مشتری
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6154944167357849
- سال انتشار : 1397
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : ششمین کنفرانس ملی اقتصاد در شرایط تحریم
- برگزار کنندگان : مازندران- بابلسر- شبکه پژوهشگران ایرانی
- تاریخ ثبت : 1397/11/17 11:57:53
- ثبت کننده : دکتر محمد تقی پور(تالش)
- تعداد بازدید : 247
- تعداد فروش : 0