چکیده :

داده کاوی وسیله ای برای کشف داده ها از منابع اطلاعاتی محسوب می گردد و به بررسی نمونه های مختلف و متشابه در پایگاه داده ها می پردازد . هر نمونه با چندین ویژگی مشخص شده است به طوری که انواع مختلفی از مقادیر برای هر ویژگی وجود دارد ، که می توان با تحلیلی صحیح بر روی نمونه ها به دانش مفید و جدیدی دست یافت در سناریوی رقابتی در دنیای تجاری امروزه استراتیژی ابقاء مشتری در مدیریت روابط مشتری (CRM) یک مسئله ای است که روز به روز به اهمیت آن افزوده می شود . روش های داده کاوی نقش حیاتی در CRM بهتر بازی می کنند این مقاله موضوعاتی همچون ابقاءمشتری، خدمات مشتری ، ارزیابی خطر و برخی از ابزارهای داده کاوی را به صورت گسترده ای در CRM استفاده می شود را مورد بررسی قرار می دهد.

کلید واژگان :

داده کاوی،مدیریت روابط مشتری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک