چکیده :

در سالهای اخیر پیشرفت های مربوط به تکنولوژی اطلاعات، باعث تحول در حوزه تجارت و بانکداری الکترونیک شده است و خدمات بانکداری الکترونیکی در بازار رقابتی توانسته مسیری به سوی ارتقاء وتکامل را بپیماید شاید به جرأت بتوان گفت که هیچ پدیده ای در عصر حاضر به اندازه اینترنت و توسعه دسترسی به شبکه گسترده جهانی صنعت بانکداری را تحت تاثیر قرار نداده است اما یکی از مهمترین ابزارهای گسترش بانکداری الکترونیک جلب اعتماد و علاقه مشتریان به استفاده از خدمات این فناوری و در نهایت رضایت مندی آنهاست. با وجود مزایای فراوانی که این کانال برای مشتریان فراهم می آورد، شواهد حاکی از نرخ پایین پذیرش این ابزار از سوی مشتریان می باشد. هدف این مقاله بررسی ریسک ها و عوامل موثر در ایجاد اعتماد مشتریان به استفاده از بانکداری موبایل می باشد.

کلید واژگان :

اعتماد، بانكداري، ريسك، تجارت، فناوري



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک