چکیده :

امروزه مسئله تولید محتوا در کسب و کار رواج زیادی پیدا کرده است. بر همین اساس هدف این مقاله، ابتدا آشنایی با محتوا و تاثیر آن بر کسب کار می باشد سپس مشخص کردند این موضوع که آیا حسابداران می توانند تولید کننده محتوا در کسب و کار باشند یا نه ؟ و یا می توانند به ارائه بهتر محتوا در کسب و کار کمک کنند؟ محتوا در برگیرنده هر موضوع قابل درک و قابل انتشار برای افراد می باشد پس هر فردی که می تواند تولید کننده محتوا باشد پس حسابداران نیز می توانند در حوزه فعالیت خود، با توجه به اینکه تولید کننده صورتهای مالی یک واحد تجاری )که باید در قالبی درست تولید شود( می باشند، تولید محتوا کنند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که حسابداران می توانند بر ارائه بهتر محتوای کسب و کار موثر باشند. با توجه به این شرایط خلاقیت حسابدار در ارائه بهتر و کاراتر صورتهای مالی و بررسی نیاز استفاده کنندگان برای ارائه بهتر می تواند بستر را برای تولید محتوای مفیدتر فراهم کند.

کلید واژگان :

تولید محتوا، کارایی حسابداران، کسب و کار



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک