چکیده :

نگاهی گذرا به وضعیت محیط زیست جهان مبین این واقعیت است که در چند دهه اخیر در نتیجه فعالیت های بشر، کره زمین متحمل صدمات جبران ناپذیری شده است. یکی از مهم ترین و چالش برانگیزترین مباحث، مربوط به حفظ محیط زیست و راه های جلوگیری از آسیب رساندن به آن می باشد. بازاریابی سبز با ترویج محصولات سبز، و همچنین حمایت از توسعه تولید سبز می تواند یکی از رویکردهای نوین در راستای پاسخ دهی به این چالش باشد. مقاله حاضر از نوع تحقیقات بنیادی-نظری و روش آن توصیفی-تحلیلی می باشد. همچنین مطالعات به صورت کتابخانه ای و ابزار گردآوری اطلاعات از طریق فیش برداری بوده است.

کلید واژگان :

بازاریابی سبز، محصول سبز، تولید سبز



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک