چکیده :

هدف از این مقاله مروری بر مروری بر بازاریابی داخلی و پیامدهای آن در سازمانها است. بازاریابی داخلی، تلاشی برنامه ریزی شده است که در بازاریابی به عنوان یک رویکرد بکار می رود تا بر مقاومت سازمانی در برابر تغییر و همسویی غلبه نموده، کارکنان را بی انگیزاند و در آن ها در جهت اجرای اثربخش استراتژی های سازمانی و وظیفه ای هماهنگی و انسجام بین وظیفه ای ایجاد نماید تا از طریق فرآیند ایجادکننده انگیزه و کارکنان مشتری محور به رضایت مشتری دست یابد(احمد و رفیق،2000).از جمله پیامدهای بازاریابی داخلی در سازمان ها امنیت شغلی، آموزش های متنوع و گسترده، دادن پاداش های سخاوتمندانه، تسهیم اطلاعات، توانمندسازی کارکنان و کم کردن فاصله و شکاف در میان کارکنان می باشد که در این مقاله به شیوه مرور کتابخانه ای و منابع، ضمن مروری بر تعریف بازاریابی داخلی به تشریح این پیامدها و مدل ها و ابعاد بازاریابی داخلی پرداخته است

کلید واژگان :

بازاریابی داخلی پیامدهای بازاریابی داخلی مدل های بازاریابی داخلی ابعاد بازاریابی داخلی سازمان ها



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک