چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
مدیریت کارآمد روابط مشتری یک چالش مهم در رقابت کسب و کار شده است . سازمان ها نیاز به اطلاعاتی درباره اینکه مشتریانشان چه کسانی هستند ، انتظارات و نیازهای آنها چیست و چگونه باید نیازهای آنها را برطرف کرد ، دارند . مدیریت ارتباط با مشتری یاCRM یک استراتژی برای بهتر نیازها و رفتار مشتریان با هدف توسعه و استحکام بیشتر روابط با آنان است .مدیریت ارتباط با مشتری یاCRM یک استراتژی برای مدیریت تمام رابطه ها و تعاملات یک شرکت با مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی آن است و کمک می کند که سود دهی کسب و کار افزایش یابد.
کلید واژگان :CRM،مدیریت ارتباط با مشتری ،بازاریابی ،مشتری
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6168250814723376
- سال انتشار : 1399
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : پنجمین کنفرانس بین المللی عمران،معماری و مدیریت شهری
- برگزار کنندگان : سازمان بين المللي مطالعات دانشگاهي
- تاریخ ثبت : 1402/02/06 15:52:27
- ثبت کننده : نجمه خجیر
- تعداد بازدید : 130
- تعداد فروش : 0