چکیده :

مدیریت کارآمد روابط مشتری یک چالش مهم در رقابت کسب و کار شده است . سازمان ها نیاز به اطلاعاتی درباره اینکه مشتریانشان چه کسانی هستند ، انتظارات و نیازهای آنها چیست و چگونه باید نیازهای آنها را برطرف کرد ، دارند . مدیریت ارتباط با مشتری یاCRM یک استراتژی برای بهتر نیازها و رفتار مشتریان با هدف توسعه و استحکام بیشتر روابط با آنان است .مدیریت ارتباط با مشتری یاCRM یک استراتژی برای مدیریت تمام رابطه ها و تعاملات یک شرکت با مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی آن است و کمک می کند که سود دهی کسب و کار افزایش یابد.

کلید واژگان :

CRM،مدیریت ارتباط با مشتری ،بازاریابی ،مشتری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک