چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف از این پژوهش بررسی آسیب های آموزشی دوران کرونا و میزان افتتحصیلی دانش آموزان در درس ها وراهکار برای برون رفت از این وضعیت دانش آموزان شهرستان بوکان بوده است. روش پژوهش، حاضر با توجه به هدف و ماهیت موضوع، کاربردی و از نوع توصیفی - همبستگی میباشد. دانش آموزان مدرسه شهرستان بوکان که در سال تحصیلی1400-1399، جامعه آماری پژوهش میباشند. نمونه آماری پژوهش با استفاده از جدول مورگان متشکل از 118 نفر بود. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه انگیزش تحصیلی (AMS) وارلند (1992) که پایایی آن ها به ترتیب 91% و 88% است، استفاده شده است. تحلیلی داده ا با نرم افزار SPSS انجام شده است. نتایج نشان داد که آموزش در دوران کرونا بر میزان افت تحصیلی دانشآموزان تاثیر گذار بوده است و رابطه معناداری باهم دارند.
کلید واژگان :کرونا، افت تحصیلی، آسیب آموزشی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6168922670443481
- سال انتشار : 1402
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت روانشناسی و علوم رفتاری
- برگزار کنندگان : دانشگاهها و مراکز علمی
- تاریخ ثبت : 1402/04/22 10:08:24
- ثبت کننده : فرشید رستم زاده
- تعداد بازدید : 118
- تعداد فروش : 0