چکیده :

هدف این پژوهش، بررسی شیوه آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی در شهرستان نکا می باشد. روش تحقیق در این مقاله از نوع پیمایشی و جامعه آماری، مدیران و معلمان مقطع ابتدایی شهرتان نکا در سال 1399 بوده اند که به تعداد 43 نفر و به روش تصادفی انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها به شیوه پرسشنامه محقق ساخته بوده است. اعتبار پرسشنامه نیز از روش آلفای کرونباخ با عدد 0.89 مورد تأئید قرار گرفت و داده ها نیز با بهره گیری از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل واقع شدند. یافته های تحقیق نشان داد آموزش مجازی اثربخش بوده و این اثربخشی در مولفه های علمی، فرهنگی، اعتقادی، اخالقی دانش آموزان خود را نشان داده است. بنابراین بر اساس یافته های تحقیق می توان اذعان داشت چنانچه بتوان از شیوه های آموزشی و تکنولوژی مجازی بهتری بهره برد، می توان از این روش در آموزش بهتر دانش آموزان نیز بهره برد

کلید واژگان :

آموزش، مقطع ابتدایی، مجازی، تدریس، شهرستان نکا.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک