چکیده :

پیشرفت‌های تکنولوژی چالش‌ها و فرصت‌های زیادی را با خود به همراه داشته است. در چند سال اخیر، احتمالا کتابخانه‌ها قدرت‌مندترین فراهم‌کننده اطلاعات بودند، بنابراین اهمیت و نیاز به روابط خوب با مراجعان امروزه در کتابخانه به عنوان ارایه‌دهندگان افزایش بیشتری داشته است. عملکرد کتابخانه تلفنی شهر آفتاب به عنوان یک تجربه موفق در جذب مراجعان نشان می‌دهد که روش بکار گرفته شده در آن کتابخانه در فاصله زمانی (سال‌های 83 تا 88)، که تعداد 8700 نفر در گروه سنی 8 تا 18 سال و فقط در محدوده منطقه 15 شهر تهران عضو شده و تعداد 36000 عنوان کتاب به امانت داده شده است، تجربه‌ای کاملا موفق بوده است.

کلید واژگان :

کتابخانه‌ تلفنی، مشتری/ مراجعه‌کننده، پیشرفت‌های تکنولوژی.



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک