لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
11 Assessment of Gender Differences in Brand Loyalty of Sportswear Consumers Case Study: A Sport Shops in the City of Rasht پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2012 تائید شده
12 Assessment of the Impact of Relationship Marketing on Customer’s Loyalty Level Case Study; Mellat Bank in Rasht City-Northern of Iran پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2012 تائید شده
13 Evaluation of Effective Factors on Customers‟ Intention in Using Electronic Bank Services through Integration of TAM and TRA Models and Introducing a Hybrid Model (Case Study: Private and Public Banks in Rasht City) پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2012 تائید شده
14 ارزیابی عوامل اثرگذار بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید آنلاین با تأکید بر نقش میانجی مزیت نسبی، تصویر ادراک شده و اعتماد مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1397 تائید شده
15 ارزیابی مدلی یکپارچه از عوامل اثرگذار بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید آنلاین پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1396 تائید شده
16 عصر بازاریابی سیاسی پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1395 تائید شده
17 ارزیابي اثرات بازارگرايي بر عملكرد بازار شركت هاي بيمه(مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا، استان گیلان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
18 نقش مدیریت کیفیت جامع(TQM) در بهبود عملکرد مالی: نقش میانجی عملکرد نوآوری و عملکرد کیفیت(مورد مطالعه: شرکت های بیمه استان گیلان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
19 پذیرش فناوری در محیط آنلاین: نقش روابط برند و تجربه برند آنلاین مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
20 ارائه مدلی برای پذیرش برندهای آنلاین: مطالعه موتورهای جستجو مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده