چکیده :

هدف این تحقیق، ارزیابی مدلی یکپارچه از عوامل اثرگذار بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید آنلاین می باشد. به این منظور، 8 فرضیه تدوین گردید. برای گردآوری اطلاعات لازم جهت آزمون فرضیه ها، از پرسشنامه ای استاندارد حاوی 16 سؤال در 5 بعد استفاده شد و بین 195 نفر از مشتریانی که حداقل یکبار اقدام به خرید آنلاین نموده اند، به عنوان جامعه آماری تحقیق توزیع گردید. در این تحقیق، با استفاده از تكنيك معادلات ساختاري، به ارزیابی فرضیه ها و روابط بین متغیرهای تحقیق در محيط نرم افزار پی ال اس پرداخته شد. نتایج تحلیل ها کلیه فرضیه های تحقیق را مورد تأیید قرار داد.

کلید واژگان :

نگرش به خرید آنلاین، مزیت نسبی، تصویر ادراک شده، شهرت ادراک شده و اعتماد.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک