چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف این تحقیق، ارزیابی مدلی یکپارچه از عوامل اثرگذار بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید آنلاین می باشد. به این منظور، 8 فرضیه تدوین گردید. برای گردآوری اطلاعات لازم جهت آزمون فرضیه ها، از پرسشنامه ای استاندارد حاوی 16 سؤال در 5 بعد استفاده شد و بین 195 نفر از مشتریانی که حداقل یکبار اقدام به خرید آنلاین نموده اند، به عنوان جامعه آماری تحقیق توزیع گردید. در این تحقیق، با استفاده از تكنيك معادلات ساختاري، به ارزیابی فرضیه ها و روابط بین متغیرهای تحقیق در محيط نرم افزار پی ال اس پرداخته شد. نتایج تحلیل ها کلیه فرضیه های تحقیق را مورد تأیید قرار داد.
کلید واژگان :نگرش به خرید آنلاین، مزیت نسبی، تصویر ادراک شده، شهرت ادراک شده و اعتماد.
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 4151542056358280
- سال انتشار : 1396
- نوع مقاله : پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
- برگزار کنندگان :
- ISSN : 4573-2588
- تاریخ ثبت : 1396/10/18 17:39:23
- ثبت کننده : محمدرضا تقی زاده جورشری
- تعداد بازدید : 330
- تعداد فروش : 0