لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 Mall image, shopping well-being and mall loyalty پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2017 تائید شده
2 The Role of Brand Image in Forming Airlines Passengers' Purchase Intention: Study of Iran Aviation Industry پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2014 تائید شده
3 E-Brand as a Strategic ICT-Based Leverage for Iranian Airline Companies in Religious Tourism's Industry پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2013 تائید شده
4 Effects of ICT on Marketing Mix in Electronic Tourism: Shaping Marketing Strategies in E-Tourism Enterprises پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2012 تائید شده
5 تاثير مسئوليت هاي اجتماعي شرکت بر عملکرد اجتماعي و واکنش هاي مصرف کننده در صنايع غذايي پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1395 تائید شده
6 اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1395 تائید شده
7 تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 1394 تائید شده
8 جهاني شدن و نقش ايران در الگوسازي پيشرفت در تمدن اسلامي با تمرکز بر رويکرد مديريت فرهنگي مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
9 رتبه بندی فروشگاه های زنجيره ای منتخب در اصفهان بر اساس ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی با فن ای اچ پی گروهی پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1394 تائید شده
10 تحليل ارزش خرده فروشي بر اساس ابعاد منتخب تصوير فروشگاهي (مورد مطالعه: فروشگاه هاي رفاه، مجموعه سيتي سنتر (هايپراستار) و کوثر) پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1394 تائید شده