چکیده :

انگاره از يك مقصد گردشگري داراي نقش و تاثير مهمي در فرآيند تصميم گيري، انتخاب مقصد و رفتار گردشگر م يباشد. مقاله حاضر تلاشي است در ارائه مفهومي جامع از انگاره، فرايند آن و عوامل اثر گذار بر شكل گيري انگاره گردشگر (چه قبل از بازديد و چه پس از بازديد از مقصد). يافته ها نشان م يدهد كه شكل گيري انگاره متأثر از ادراكات و شخصيت گردشگر و همچنين ويژگيهاي مقصد مي باشد. اميد است اين مقاله بتواند، به عنوان راهنما، در امر برنامه ريزي و بازاريابي مقصد گردشگري مفيد واقع شود.

کلید واژگان :

انگاره مقصد گردشگري، فرايند شكل گيري انگاره مقصد، مدل در شكل گيري انگاره مقصد، ويژگيهاي اثرگذار مقصد در شكل گيري انگاره.



ارزش ریالی : 350000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک