چکیده :

) و یه موانع و مزایای پيشررف ECكارآفریني سازماني B2B ( این مطالعه كيفي به بررسي تجارت الکترونيکي بنگاه با بنگاه در كشورهای درحال توسعه پرداخته و از تجربه سازمانهای زنجيره تامين مواد غذایي صنع در اندونزی استفاده شرده اسر توسر EC هدف از این مطالعه بررسي تأثير آمادگي سازماني صنع و ملي و فشار محيطي بر پذیرش فنراوری هرای مختلر )ECكرارآفریني سرازماني B2B ( در كشورهای در حال توسعه اس .فن آوری های تجارت الکترونيکي بنگاه برا بنگراه SMEs دارد .آمرادگي سرازماني و ملري EC نشان مي دهد كه تاثير قابل توجهي از فشار محيطي بر پرذیرش فرن آوری هرای مختلر دارد در حالي كه تأثير آمادگي صنع در آن ناچيز اسر .ایرن مطالعره EC تأثيرات متفاوتي را در سراسر فناوری های مختل درک فعلي تاثير عوامل مؤثر مؤلفه و سطح كلان را گسترش مي دهد و پيامدهای مهمي برای محققان متخصصان و سياسر گذاران دارد.

کلید واژگان :

تجارت الکترونیک، کارآفرینی سازمانی، کشورهای در حال توسعه، شرکت های کوچک و متوسط، شکاف دانش



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک