چکیده :

چکیده در این تحقیق تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS و با شاخص های توصیفی گویه ها و روش همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه به شیوه همزمان صورت گرفت. نتایج همبستگی پیرسون پژوهش نشان داد که بین میزان پاسخگویی و خشنودی اجتماعی در فضای مجازی و بالا رفتن سطح آگاهی افراد رابطه مثبت معناداری وجود ندارد ، در حالی که بین تاثیر فرهنگی فضای مجازی با بالا رفتن سطح آگاهی افراد رابطه مثبت معناداری وجود دارد. همچنین نتایج رگرسیون چندگانه به روش هم زمان نشان داد که 5/42 درصد تغییرات میزان آگاهی مربوط به تاثیر فضای مجازی به عنوان یک عامل اجتماعی است به طوری که سطح آگاهی و تاثیر فرهنگی بیشترین سهم را در تغییرات ادبیات آینده دانش آموزان دختر هنرستان شهر بافت دارند. نویسندگان ؛ کبری رحیمی 1، سعدالله رحیمی2 ، سودابه موسوی3 کارشناس ارشد مطالعات زنان. دانشگاه آزاد اسلامی بافت 1 . C7422623@ yahoo.com دانشجوی دکتری ادبیات فارسی. دانشگاه آزاد اسلامی کرمان2 . sadi . Rahimi77@ gmail.com .کارشناس ارشد زیست شناسی3 . Sudabeh.m2osavi.@ yahoo.com

کلید واژگان :

کلید واژگان : فضای مجازی ، ادبیات آینده ، سطح آگاهی ، تاثیر فرهنگی



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک