چکیده :

هدف از پژوهش حاضر، بررسی تاثیر تجربه معامله سهام شرکت های بیمه ای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بر نگرش و رفتار خرید مشتریان می باشد. این پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش، توصیفی-پیمایشی می باشد. فرضیه های پژوهش با استفاده از تکنیک مدلیابی معادلات ساختاری (SEM) تجزیه و تحلیل شده است. جامعه آماری دراین تحقیق معامله گران سهام شرکت های بیمه ای بورس اوراق بهادار تهران می باشد. حجم نمونه آماری ٤٠٠ نفر و برای نمونه گیری از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شد. جهت تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار PLS و SPSS استفاده گردید

کلید واژگان :

نگرش مشتری ،رفتار خرید مشتری ،تجربه معامله سهام ،احساسات منفی (مثبت)



ارزش ریالی : 350000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک