چکیده :

در بسیاري از بنگاه هاي اقتصادي اطلاعات بدست آمده ازارزیابي عملکردفروش و همینطور بازخورد مربوط به یك بخش از بنگاه به صورت سیستماتیك ارائه داده مي شود ، در صورتي كه اگر این بازخورد از طرف افراد دیگر باشد باعث مي شود كاركنان ادراكخودرادرموردمحیطكاريشان، با ادراكارزیابيكنندگان دیگر مقایسه كنند. هدف اصلي این پژوهش بررسي تاثیر ارزیابي عملکرد فروشندگان محصولات آرایش بهداشتي با تکیه بر بازخورد 063 فروشگاه زنجیره اي شهروند بیهقي شهر تهران است و این تحقیق نوع توصیفي- پیمایشي مي باشد و جامعه آماري مشتریان محصولات غذایي ارگانیك فروشگاه شهروند شعبه بیهقي شهر تهران مي باشد،ابزار گردآوري اطلاعات پرسشنامه )لیکرت( و داده ها با كمك نرم افزارSPSSوExcel تجزیه وتحلیل گشته اند. درتحلیل آماري ،اطلاعات در دو بخش توصیفي واستنباطي مورد بررسي قرار گرفتند . اعتبار پرسشنامه از طریق آلفا كرونباخ با مقدار 59 %مورد تایید قرار گرفت و نتایج حاصله نشان داد كه ارزیابي عملکرد 063 درجه از دیدگاه مشتریان داخلي و خارجي روي عملکرد فروش فروشندگان محصولات غذایي ارگانیك تاثیر دارد

کلید واژگان :

عملکرد فروش ، فروشندگان محصولات غذایي ارگانیك ، مشتریان داخلي و خارجي



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک