چکیده :

بحث سواد رسانه ای از مباحث جذاب در حوزه ارتباطات است که طی سالهای اخیر در کشور ما مورد توجه قرار گرفته است. يكي از اهداف نگارش اين كتاب اين است كه به شما نشان دهد فعاليت در سطوح بالاي سواد رسانه‌اي و متعاقباً كسب قدرت بيشتر در استفاده از رسانه‌ها در جهت تحقق اهداف خود و نه اجازه دادن به رسانه‌ها براي سوءاستفاده از شما به منظور رسيدن به اهداف‌شان، به چه معناست بنابراین آنچه در «سواد رسانه‌ای» می‌تواند مطرح باشد، آموزش مهارت‌های لازم برای برقراری ارتباطی متفکرانه و آگاهانه با رسانه‌ها و در عین حال به وجود آوردن نگاهی دقیق، نقاد و تحلیلی به پیام‌های رسانه‌ای (نوشتاری، دیداری و شنیداری) می‌باشد. مطالعه کتاب حاضر می¬تواند در این راه علاقمندان و پژوهشگران این حوزه را گامی به پیش ببرد.

کلید واژگان :

سواد رسانه‌ای، رسانه‌های گروهی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک