چکیده :

امروزه بيشتر سازمان‌ها ضرورت برخورداري از فرايند بهينه توسعه محصول جديد را به خوبي احساس كرده‌اند و براي این منظور از راهکارهای مختلفی استفاده و از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه کمک گرفته اند، با این وجود ممكن است معرفي محصولات جديد آنها با شکست مواجه می شود. به همین خاطر شناسایی عوامل موثر در بازاریابی محصولات جدید از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این مقاله سعی بر آن شده که این عوامل شناسایی و بررسی شوند.

کلید واژگان :

موفقیت ر بازار ، طرح های بازاریابی ،محصولات جدید



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک