چکیده :

هدف مقاله حاضر ارایه مدل برندکارفرما در سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی مي¬باشد. پژوهش حاضر از نظر روش، پیمایشی، و از نظر نوع، توصیفی-تحلیلی، و از حیث هدف، کاربردی است. جامعه¬ی آماري پژوهش حاضر کارکنان واحدهای مدیریت درمان، اداره کل و اسناد پزشکی سازمان مورد مطالعه به تعداد 250 نفر می¬باشد. حجم نمونه¬ی آماري بر اساس فرمول کوکران، 151 نفر برآورد شده است. روش نمونه¬گیری به صورت تصادفی طبقه-ای می¬باشد. ابزار جمع¬آوري اطلاعات در پژوهش حاضر پرسش¬نامه¬ مي¬باشد. روايي پرسش¬نامه به صورت صوری است. پايايي پرسش¬نامه توسط آزمون آلفای کرونباخ برای سؤال¬های برندکارفرما و بازاریابی داخلی پرسش¬نامه به ترتیب با اعتبار 923/0 و 902/0 مورد تأیید قرار گرفته است. یافته¬های پژوهش نشان می¬دهد که مؤلفه¬های مؤثر بر برندکارفرما شامل؛ امنیت شغلی کارکنان، آموزش گسترده کارکنان، دریافت پاداش سخاوت¬مندانه توسط کارکنان، تسهیم اطلاعات، توانمندسازی کارکنان، کاهش فاصله طبقات در سازمان می¬باشد. در این پژوهش، در نهایت مدلی مناسب برای برندسازی¬کارفرما در سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی ارایه شد.

کلید واژگان :

بازاریابی داخلی ، برندسازی داخلی ، برند ، برند کارفرما



ارزش ریالی : 350000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک