همچنین کودکان نیز موجودی هستند با قابلیت یادگیری بالا، که باید در جهت صحیح تکامل یابند و در مراحل رشد و تکامل به صورت رسمی و غیر رسمی در حال یادگیری هستند. از طرفی صاحبان رسانه با بهره گیری از این ابزار قدرتمند، قصد دارند مخاطبان و بویژه کودکان و نوجوانان را شستشوی مغزی دهند.. سلطه این ابزار در این حد می تواند باشد که هیجان افراد و تجربه های بسیار شخصی و احساسات عمیق انسان را در جهت دلخواه بر می انگیزد. امروزه تلویزیون نقش مهمی در تربیت کودکان دارد و کودکان امروزی نسبت به همسالان خود در دهه های قبل، از تحرک کمتری برخوردارند.به نظر می رسد تماشای تلویزیون و افزایش BMI با هم ارتباط زیادی داشته باشند بر این اساس شناخت بیشتر رسانه های جمعی و اثرات ان بر جامعه بویژه بر روی کودکان منجر به افزایش منافع و کاهش مضرات آنها بر کودکان خواهد گردید.
کلید واژگان :رسانه- سبک زندگی فردی -اجتماعی- کودکان
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 3166072863267626
- سال انتشار : 1401
- نوع مقاله : پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دوماهنامه نگرش های نوین مدیرت بازرگانی
- برگزار کنندگان :
- ISSN :
- تاریخ ثبت : 1401/05/26 14:00:32
- ثبت کننده : سید فخرالدین طاهرزاده موسویان
- تعداد بازدید : 185
- تعداد فروش : 0