ادغام هوش مصنوعی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دارای پتانسیل چشمگیری برای ارتقای کارایی سازمانی است. این فناوری نوین میتواند به شرکتها در پیشبینی نیازها و ترجیحات مشتریان، بهینهسازی فرآیندها، ارائه خدمات شخصیسازیشده و بهبود تجربه مشتری کمک کند. با این حال، برای دستیابی به یک یکپارچهسازی موفق هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری، شرکتها باید چالشها و پیچیدگیهای ویژهای را که ناشی از ماهیت متمایز فرایندهای مدیریت ارتباط با مشتری است، مدنظر قرار دهند. هدف این پژوهش، شناسایی چالشهایی است که سازمانها در طول مراحل مختلف ادغام هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری، از کشف اولیه تا پایداری نهایی، باید بر آنها غلبه کنند. با توجه به تخصصهای چندگانه مورد نیاز در این حوزه شامل هوش مصنوعی، مدیریت ارتباط با مشتری، علم داده و مدیریت کسبوکار، رویکرد تحقیقاتی انتخابی، مصاحبههای کیفی با خبرگان متعددی از این زمینهها است. در این تحقیق، ده چالش خاص مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی شناسایی و در چهار مرحله پیادهسازی هوش مصنوعی (کشف، توسعه، پیادهسازی و پایداری) دستهبندی شدهاند. یافتههای این تحقیق به درک تجربی فرآیند یکپارچه سازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری کمک میکند و چشمانداز بلندمدت از بهکارگیری هوش مصنوعی در روابط با مشتری ارائه میدهد. این مطالعه پایه و اساسی را برای بررسی فعالیتها و قابلیتهای ضروری جهت مدیریت چالشهای یکپارچهسازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری فراهم میآورد و سؤالات اساسی را برای مدیرانی که قصد ورود به این حوزه را دارند، مطرح میکند.
کلید واژگان :چالش, ارتباط با مشتری, هوش مصنوعی, یکپارچهسازی
ارزش ریالی : 350000 ریال
با پرداخت الکترونیک