چکیده :

در طول دو دهه گذشته، توجه بسياري از پژوهشگران رفتار مصرف كننده به اين موضوع جلب شده است كه افراد چگونه براي توصيف ايده آل هاي شخصيتي خود به انتخاب از بين نام و نشان هاي گوناگون مي پردازند. اين موضوع باعث تعريف سازه جديدي با عنوان "شخصيت نام و نشان تجاری" در علم بازاريابي شده است. اين سازه به يك سري از خصوصيات انساني كه با يك نام و نشان تداعي مي شود اشاره دارد و امروزه نقش بسیار زیادی در افزایش فروش محصولات و خدمات ارائه شده از سوی شرکت ها ایفاء می نماید. ازاینرو در این مقاله ضمن آشنایی با مفهوم شخصیت برند، به معرفی ابعاد گوناگون سازنده آن نیز پرداخته می شود.

کلید واژگان :

شخصیت اجتماعی، شخصیت برند، ابعاد شخصیت برند.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک